`´ Tatuering `´

I Onsdags kom pappa förbi & hämtade upp mej & Laika & v åkte hem
och hälsade på i Torpshammar! :)

Igår tog jag mig modet & var & gaddade mig, är så stolt över mej själv att jag
klarade av att göra det. För dom som inte vet har jag en enorm nålrädsla,
men jag klarade det utan att släppa en enda tåår. Visst, de gjorde ont, de ska ja inte ljunga om
& ja satt & stampa hela tiden typ, haha. Men det är acceptabelt!

Sjukt nice blev det också, killen som tatuera mig är superbra & jag är riktigt riktigt
nöjd, hahaha, Han var så snäll också när han kört en stund & ja sagt att jag är nålrädd:
"-Det är bara 11 nålar" , hahaha! 

Bild kommer så fort de läkt, så ska ni få se hur snyggt de blev, så ni får vänta ca. 2 veckor!
Mer tatueringar blir det absolut sen!

Idag har det bara vare lungt, mamma kanske ska tatuera sig om han har tid.
Hahaha, ska bli kul & titta på när en annan plågas.
Sara var jag med också igår, set var över ett år sen jag träffa henne sist,
så det var skitkul. Hon hade iallafall roligt åt mig som följde med & kolla.
Efter det var vi & hälsade på Thomas en svnäng & träffade på sånna hära sötsaker:



Ville bara stoppa ner dom i väskan.

Ikväll blir det åka hem, Då hnger Björn med & det blir en biohelg & mys!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur är det med tatueringen nu då? :)

2011-07-17 @ 17:52:25
Postat av: Cissy

Sara:

Det är toppen, varken svullen eller röd.

Fått liten sårskorpa, that's all! , Så kommer nog upp bild ganska snart! <3 Kyss

2011-07-18 @ 22:00:50
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback