`´ Transformers `´

Slut på helgen, imorgon börjar en ny vecka med nya tag!
Om jag är ledig eller om det är arbete för mig, de vet jag inte.
Men kan ju hoppas på att dom ringer & behöver mig, vill verkligen jobba!
Tjäna pengar är aldrig fel, speciellt inte när det är kul också!

I helgen har älskling jobbat mestadels, så jag har spenderat min helg med Björn.
I Fredags var vi ner till Gatufesten på kvällen. Efter den, hem & kollade på en film,
Beastly som är en modern tappning av Skönheten & Odjuret.
Jag tyckte den var rätt bra, så rekomenderar den till er filmsugna.
Sen vart det sussa.

Lördagen var lugn, glodde igenom några avsnitt på Blue Mountain State som
är en sjukt kung serie, ni bara måste se! Hahaha, den ger en många skratt,
Sjukt överdriven, men sinnes bra!
Sen mot kvällen gjorde vi oss i ordning & Björn gick ner på gatufesten,
medansja mötte min älskade på bion & vi givk & såg på:



... i 3D... Sjukt häftiga effekter & så, på det viset var den grym.
Men som i dom andra filmerna så är handlingen NJEEEE!
Men effekterna & i 3D gjorde den så värd att se.
Ska på bio i veckan igen också för att se Poppers Pingviner, hahaha!
Den verkar så sjukt rolig & till nästa helg blir det nyaste Harry Potter!
Mycket grymt nu på bio! Världens biosommar! *Tummen Upp*.

Idag jobbar Robban också, så jag & Björn fortsatte & kolla fler avsnitt av BMS
& spelade lite PS3 till för en stund sen då han gick & mötte Robban & ja håller på göra mat.
Väntar på kyckligen i ugn just nu & att potatisen ska koka, sen blir det till att göra hallonpaj
till efterrätt! MUMS!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback