`´ Älskar nätter uten sömn... `´

... Eller kanske inte?
Inatt sov jag högst en & en halv timme kanske?
När ja väl somnat till igår kväll drömde ja mardrömmar, så älskling kom & väckte mig.
När ja skulle somna om igen var det nått tickande ljud var 16:onde sekund som vi sprang
& leta efter i 30 minuter men det förflytta sig när man lyssnade på olika ställen,
så utan att hitta de la vi oss igen & skulle sova.
Men gick inte då de tickade & vi vart pigga.
Efter ett par timmar somna ja om igen & vakna då istället av världens buller vid 05.oo
inatt & kunde där efter inte sova mer heller.

Så uppe nu, inte orkat fixat mitt nya hår. *suck* . 
Och ska iväg & jobba 8 - 16.3o.
Önska ja kunde vara hemma & sova, men ska iväg & tjäna pengar ja.
Wish me good luck.

Berättar om min helg när jag kommer hem, om det finns ork.
Nu ska ja ut i det "hääärliga" regninga vädret.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback