`´ Eight o' Clock In The Morning `´

Snart vare vaken en timme, har satt upp håret - klätt på mig -
gett Laika mat & vatten & vare ut med henne & nu bloggar ja en sväng innan ja ska
ut & ha barnvagnsrace till jobbet, börjar kl. 08.oo idag & tror ja jobbar till
16.3o.

Anledningen till barnvagnen är att ja lånade den av jobbet igår & var ner på
stan när ja slutat för att låna nya böcker till dagiset. De är ju en hel del & inget som
man vill bära runt på, speciellt inte upp för vår "härliga lilla" backe hem igen.
På vägen hem blev det donken också, här är det supernyttigt!
Hahaha.
Mycket ska göras idag, ska fylla i A-Kassa blanketter & skicka iväg &
även lönegrejj när ja jobbat & skicka in.
Även fylla i när jag vill jobba i sommar & när jag vill vara ledig.
Awesooome.

Och planera för helgen, så ska ringa & terra min mor & far & Björn & även
till Manuela & flörta med henne så jag får färga håret & bli snygg igen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback