`´ Friday, Friday `´

I onsdags kom Björn & då var de mestadels lungt.
Igår målade grabbarna om taket här i vardagsrummet, och jag grundmålade lite lister
i rummet.
Sen mot kvällen vart det lite nörd, med Rockband där jag sjöng vackert till
låtar ja knappt kunde. 

I morse tog jag en rejäl sovmorgon till 10.oo, klev upp - sorterade en stor
hög med rentvätt - gjorde rent penslar m.m. sen gårdagen - gick ut med Laika -
grundmålade lister i köket.
Sen åt jag frukost med Björn, vi glodde lite tv - spelade & umgicks.
Snacka skit & har vare rätt seg dag faktiskt.
Nu för en stund sen gick han & mötte Robban som varit på jobbet idag,
dom skulle gå på bolaget & ja ska ställa mig & diska & göra lite mat tänkte jag.
Sen blir det en omgång till med målning idag av lister & tak.
Sen är vi klar, då är det bara hallen kvar, men måste prata lite med hyresvärden innan.
Sen är det väntan på att få byta golv & slipa & måla om dörrarna som är snart
det ända med färg på, grön.
Häärligt med nytt! Ser verkligen fram emot resten, skulle va så skönt & ha det fixat
i sommar, om det nu går :)
Så man sen kan börja lägga pengar & inreda riktigt i lägenheten nu när man har inkomst
& bara trivas & tycka det är riktigt mysigt här uppe!

xoxo
Hej! :)
Du låter som en passande tjej & jag har skickat iväg ett mejl till dig tidigare idag.
/ Cissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback