`´ Kvällen Samtal `´

Robban: Björn har gått med på (Nått otydligt jag inte uppfattade i min lilla hjärna)
Cissy: Med en hand bakpulver?
"Skratti bakgrunden"
Björn: Det var det mest ologiska jag hört.
Robban: NÄ! Med en HAND bakbunden.

Robban:
Björn har gått med på  att simma över Atlanten med en ... 
(Nått otydligt jag inte uppfattade i min lilla hjärna)
Cissy: Med en hand bakpulver?
"Skratt i bakgrunden"
Björn: Det var det mest ologiska jag hört.
Robban: NÄ! Med en HAND bakbunden.
Cissy Jaha, simma över Atlanten med en hand bakbunden?
Robban; JA!

Ja tyckte de lät som en hand med bakpulver & tänkte vilken
idiotisk idé det var? Men det är ju Robban & Björn vi snackar om, 
så det kunde lika gärna vart så!
I vilket fall är det andra också en idiotisk, ologisk idé ;)
I'm the smart one, för en gångs skull! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback