`´ Njuter av ledigheten `´

... eller njuter gör jag väll inte heller, blir galen.
Fan vad tråkigt det är & vara hemma, nu när man är van & jobba hela dagarna.
Var på kronan på förmiddagen & lämnade in lönerapporten & lite annat.
Sjöng med barnen en sväng runt midsommarstången & sen var jag tvungen & gå.
Innan jag gick var mina erbetskamrater jättegulliga & jag fick en present,
åhh. Ska ladda kameran & visa sen. Så jättefint, åhh. Vart så generad & näst
intill tårögd. Jättefint av dom, uppskattat!
Känner mig verkligen omtyckt nu idag!
Kärlek, Kärlek på det!

Var hem, sen kom Miki förbi (Melissas hund) som ska spendera helgen här med
Laika & oss.
Så nu ska ja passa på och städa också, då Laika löper så är det inte så
trevligt här inne. Hon började igår så, dags & städa & sätta på henne trosor & binda så
hon ser snygg ut ;)

Så skitigt, tråkigt, äckligt väder ute också. Så man kan inte vara ute & njuta av det.
Om man inte älskar regn då! Bläää på det tycker både jag & pälsarna
som hade hoppats på att få bada & leka lite i parken, men nej nej!
Såhär skulle det vara hela helgen också, *suck*

Men nu ska vi inte va deppig, inte långt kvar tills jag får min efterlängtade lön, 
4 dar kvar! Då blir det BIIIIRSTA kan ja lova & hämta min efterlängtade systemkamera!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback