`´ RJ Berger `´

Hahaha, har börjat sett på en KUNG serie som går på MTV:
"The hard times of rj berger".
Handlar om världens tönt, med udda familj. Men han har största snoppen på skolan!
Haha, helsjuk. Men så BRA!

Igår var det bara lungt, blev en rätt tidig kväll för oss.
Kollade några avsnitt av serien jag prata om ovan & gick sen & la oss.
Eller jag satt också & började pilla på en ny design igår till min brors tjej,
hoppas hon kommer gilla den :)
Ska fortsätta lite med den idag, om jag hinner få nått svar innan.
Men innan så ska det vrålstädas i vår lägenhet, för imorgon kommer
killens Mamma (Anna) och hennes kille (Jimmy) och hälsar på,
de ska bli riktigt kul! Så får dom se hur vi bor!

xoxo

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :)

2011-06-24 @ 19:19:13
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Cissy

SVAR:

Tacktack, ännu en gång! :D

2011-06-26 @ 19:10:29
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback