`´ Febrig? `´

Känns mej hängig hela dagen, tror ja haft lite smått feber..
Lite jobbigt när man inte har en termometer så man kan kolla, 
men tog mig inte upp ur sängen i morse & när jag skulle ringa & sjukanmäla
mig så skratta hon som svara & förstog varför jag inte skulle komma,
med den lilla gnutta röst jag hade & kunde pusta fram att jag inte kommer...
Ischhh, så jobbigt....

Så idag har det verkligen vare lungt, legat mest hela dagen & lagt ansvaret av hunden
på Robban mestadels.. Vare ut nån gång idag & tage en gnutta luft av det härliga vädret
som man går miste om, & ska snart ut en sväng med Laika, hämta tvätten i torktumlaren
& sova...

Björn kom för en stund sen också då han ville sova här, för han ska upp tidigt till tandläkaren,
slipper han kliva upp äckligt tidigt imorgon... Snäll man är & självklart får grabben det <3
Off som jag är får Robban göra honom sällskap & de går ju finfint, 
dom sitter framför ps3:an nu... "Ovanligt Va?"

Innan ja går & lägger mej ska ja se Ballar Av Stål, börjar ju ikväll klockan 22.oo!
Så missa inte det folket!

Just det, minishoppade för ett tag sen..
Behövde linnen då mina älsklingar som ja jämt använder börjar gå sönder,
så fick bli ett svart & ett blått långt linne denna gång & ett par örhängen:


Linnen från Gina Tricot & Örhängen från Glitter!

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback