`´ Grym Tjej `´

Idag har ja vare en grym tjej, vare hemma idag men mycket nytta har blivit av..

Mitt över dan så kom mamma & pappa förbi & hämtade mig.
Vi for till Birsta där jag handlade mat så vi överlever en månad & köpte även tvättställ!
stort tack till mina underbara föräldrar för skjutsen & hjälp av mat!
Ni är toppen <3 Jag älskar er!

Efter det när jag väl var hemma igen var jag ut med pälsen en snabbis sen var det fullt
ös i lägenheten.
Musik på hög volym & världens städning & uppackning av mat.
Städade ur kylen till att börja med & packade upp maten.
Rensade & städade vårt skafferi.
Diskade & städade köket, städade ur & rengjorde alla skåp & möblera allt till rätta igen som
glas, tallrickar o.s.v
Gjorde ren spisen & fläkten.
Plockade i ordning i lägenheten & dammtorkade, torkade bord, speglar o.s.v

Dammsugit & håller på tvätta nu.
Och nu ska jag göra det sista som rengöra toaletten & duschen, torka golven & diska de
lilla efter middagen vi åt nyss.
Gå ut med sopoirna & gå ner med källsorteringen.
Sen sova, för ska upp tidigt imorgon.

Har öppning, så börjar kl. 07.3o men slutar 13.oo/14.oo! :)

Sedan i helgen ska ja städa ur skrubben också igen, för som vanligt blir det att man slänger in
allt där.
Och ska även rensa garderoberna, sen är ja klar med min super vår städning!

Men fortsätta nu innan det blir för sent!

Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: malin

det var inte illa du :D hahaha

2011-04-01 @ 08:01:44
URL: http://finest.se/insteadyheels
Postat av: Alina

Värsta vuxenpoängen där! Hjälper aldrig killen till? För när man läser din blogg regelbundet så står det att det bara är du som städar jämt och det borde ju vara ganska jobbigt eftersom du jobbar med liksom.. ?

2011-04-01 @ 11:49:58
Postat av: Cissy

Malin:

Nääfaan, sjukt grym ibland ja ;)



Alina:

Oja! Man måste väll agera vuxen nån gång ;)

Jodå, killen hjälper till men jag är en person som städar när jag har tråkigt & då tycker ja inte om när andra rör grejjerna, utan vill göra det i min ensamhet. Gillar att hålla efter & göra det själv.

Men han erbjuder sig ofta.

2011-04-03 @ 18:01:30
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Alina

Det är ju en härlig egenskap, jag är lite så utav mig jag med. Men här hemma ha vi som ett städ schema som mamma har pysslat ihop.

2011-04-05 @ 23:08:44
Postat av: Cissy

Alina:

Ajjimen, okejkoej.. Men de kan ju funka bra det också! :D Om man har lätt för att följa schema, själv är ja värdelös på följa scheman.. Haha..

2011-04-07 @ 17:49:43
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback