`´ Lasermaxx `´

Igår så hade jag min 21års fest, förfest hos mig sen Lasermaxx i nacksta på nöjeshallen!
Trots hälften, tråkigt nog hoppa av dagarna innan så hade ja lika kul ändå & det var dom närmsta som
kom <3 Så tack för en toppen kväll!

Här kommer lite bilder nu innan ja ska fixa mig för att dra ner & se David Batra ikväll,
stand up show!


Vi snyggisar! Älskling & Jag <3


Älskling, Jag & söt Becka som inte kunde låta bli att dyka in ;) Haha! Gullet <3


Issa, Becka, Robban, Malin, Björn, Christian, Micke.


Micke & Christian!


Snyggaste brudarna på festen!
Anna & Jag!


Björn, Christian, Micke & Robban! - The Homies!


Björn, Christian & Micke.


Jag & mina seriösa bilder..


Lillasyster Melissa & hennes kompis Malin.


Björn, Christian & Micke - Fick en krigsmålning innan vi skulle iväg & mörda.


Christian tjata om att få ge mej en krigsmålning, hahaha! Ser ju fan ut som Simba?
Han som är den där satans apan & målar en rand i pannan på mej!


"The Gang"


Björn!


Björn goes pudelrockare!


Micke & ja som trängs i bilen på väg till Lasermaxx.


Christan & Micke som kramades & pussades..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback