`´ 2.ooo - 3.ooo :- Fattigare `´

Idag åkte vi från Torpshammar strax före 14, och skjutsade då Melissas kille
Kim till Navet.
For sedan hem till älskling & mej & lämnade av Laika & lite packning & åkte sen till
Divan som mamma valt ut för att det är hennes morsdag & bjöd på mat där.
Hon & pappa tog Husets Tallrik, Robban en pizza - självklart!
Hahaha, och jag tog en 90g burgare med pommes. *mums*

Efter det for vi till Birsta där vi först var in på ÖoB & köpte rengöringsmedel & var sedan
& kollade efter en keps åt Robban som vi köpte på JC. En vit plain, men snygg.
Hitta en tröjja där också som ja ska köpa nästa månad, fan vad det var snygg!
Eller 2, ett linne också som det stog Motörhead på! ♥

Sedan for vi alla till Willys där det blev att möjligt, så nu är kyl & frys fulla!
Kom hem vid 18 tiden, sen dess har ja packat upp & suttit här & tage de lungt en stund.
Laggt in lite nya bilder från kameran som ja sen ska gå igenom & se vilka som hamnar här.
Har ju fotat Laika in action idag när vi lekte.
Ska även plocka & rensa rentvätt. för just nu ligger det kläder över hela
spvrummet & köksbordet.
Gå ut med Laika - Hoppa i duschen & sova sedan.
För imorgon är det dags för jobb igen, men bara till Onsdag. 
Yeees, vad skönt! :D

Såhär ser det ut när vi har pengar: ;)




Kylen full me gosaker. OJA, vi vet. Vi dricker inte alls mycket cola & power king.
Vi är så nyttiga så!


Frysen full med massa köttfärs & annat gott!


Laikas hörna fylldes på med Doggy hundfoder & pedigree hundfoder.
Frolic till godis, grisöron, ben & nå andra smaskiga pinnar & mjukmat.


Så man blir fräsch!
Tänkte testa på nytt schampoo & Balsam, så hoppas dom är bra! :D



... Och lite andra småsaker som behövdes.

Imorgon går älskling & köper studio monitorer!
Va vi lever lyx nu!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

As bra ju :D Inte som mig.. alla mina pengar faller på alkohol och chips, haha :D

2011-05-29 @ 21:27:00
URL: http://insteadyheels.blogg.se/
Postat av: ..............

Doggy är inget bra foder, billigt skräp som blir dyrare i längden eftersom hunden behöver mer av det för att bli mätt. Köp royal eller eukanuba, bättre för hunden, mättsamt för den med och roligare i plånboken i längden. Om ni ändå ha lyx, så lyxa till det för Laika med. :)

2011-05-29 @ 23:57:49
Postat av: Anonym

Malin:

Hahaha... Sötunge ♥

Man måste få spendera i sånt skit också ibland ;)



..............:

Varför vara anonym,? Anyway, det har inte med saken & göra :)

Lite tråkigt bara & inte veta vem som skriver.



Som du ser har jag köpt flera olika påsar + mjukmat för att min hund är väldigt

petig på mat & hon har alltid ätit dåligt innan tills jag började variera foder varje månad.

+ att det blandas ut med ett kraftigare, riktigt foder, Tello.

Så jag skulle nog kalla att hon har det lyx som får olika foder varje gång - flera påsar + mjukmat.

Och som sagt både godis & ben m.m.

Självklart lyxar jag till det för min tjej. <3

2011-06-03 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback