`´ Heltidsanställning `´

Nu var det ett tag sen jag bloggat, men har inte suttit så mycket alls vid datorn..
Veckan innan valborg passa ja på & bli lokalkändis som ni sett i tidigare
inlägg ;) Fått mycket roliga kommentarer om det runt om av folk ute & på praktiken..
Lite kul, fast man såg ut som ja vettifaan..
Sen den sista (Valborg) satt vi några hemma hos oss & drack & åt go' mat som tacos.
Börjat lagt in några bilder, men ska fylla på inlägget så fort som möjligt.
Det är MÅNGA roliga bilder som väntar efter vi körde spelet "Trodde du ja"!
Hahaha..
Iallafall hade jag jättetrevligt den kvällen, det var fint folk som älskling & jag,
Malin, Björn & Micke! :)

Veckan som varit så har jag varit på Kronan som vanligt,
Fredag skulle vara min sista dag innan jag hade tänkt bytt till Wiskans
Svets & Maskin.
Men fick lite glada nyheter i Torsdags då chefen kom vid frukosten & fråga
om jag ville vikka & jobba som barnskötare där på Kronan & mitt svar är ju inte så
svårt att gissa?
Hell Yeah! Och det börjar med HELTID ett tag framöver...
Fan så jävla nice, det går verkligen uppåt för mig & älskling nu.
Båda har heltidsanställning, vi kommer leva lyx!
Åhhh, längtar redan till löner.
Så Måndag är min första dag som anställd hos Kronan!

Lite mer motivation man kommer ha nu om morgon när man kliver upp,
Hääärligt!

Petra skulle komma igår också, såg jag verkligen fram emot.
Men så blev det inte.. Ringde snuttan så jag skulle få veta varför men fick inget svar,
men det var nått krångel tråkigt nog :(
Men Björn kom igår, så det är en lugn helg här.
Var hund/barnvakt en sväng igår också att Aslan, Ella & Anton.

Nu har jag nyligen kommit hem.
Jag & Björn gick ner till stan för att möta Robban på jobbet,
sen gick vi alla till zoo för att se om det var öppet då ja ska köpa
nosgrimma åt Laika & se om hon går bättre i det.
Men det hade precis stängt.
Gick då istället & tog en fika ute på Pallas & sedan till bion & köpte biljetter till
Fast & The Furious 5 - på macken & köte cola - sen hem.
Nu sitter grabbarna & lirar xbox & jag bloggar. Haha..
Ska strax göra lite mat & diska, bion börjar 17.45. :)
Längtar tills dess, tror filmen kommer vara skitbra!

Det är så MÅNGA filmer som kommer nu & i sommar som jag vill se,
så kommer bli världens biosommar för älskling & mig.. 
MYYYSIGT!

Glöm inte & kommentera & lämna ett grattis för jobbet jag fick ;)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis :)

2011-05-07 @ 16:45:00
URL: http://sundrop.blogg.se/
Postat av: Cissy

Becca:

tack tack gullet <3

2011-05-09 @ 17:11:42
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jättefin blogg!

2011-05-09 @ 18:39:44
URL: http://ssmultrons.blogg.se/
Postat av: Cissy

Linnea:

TackTack ♥

2011-05-10 @ 16:40:12
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV: Tack så mycket! :D

2011-05-10 @ 17:12:05
URL: http://ssmultrons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback