`´ Need Grizzly `´

Hade tänkt jobba imorgon, men fick inte för måste tydligen vara hemma 48h.
Trodde det var 24h, men icke sa nicke..
Lite ledsen för det, för ville verkligen jobba imorgon.

Mår ju bra idag & är så uttråkad över att vara hemma, så nu har jag tjatat att
jag behöver Grizzly (Björn).



Tycker han ska komma hit nu, sen ska han få hjälpa till med målning av tak i helgen.
Här är det ingen semsester.
Sen ska vi ev. se Baksmällan 2 på bio & dricka lite i helgen! :)

Kanske ska uppdatera med att ja åkte på världens magsjuka i Söndagsnatt, så kunde inte
ens lämna toaletten.
Vaknade på morron, på toan av att Robban väckte mig & hjälpa mig till soffan.
Helt slut & fan vad dålig jag var, tur nog är det över nu & jag har nyligen precis ätit min rejäla
måltid utan att må dåligt & fått behållit den.
Trött i kroppen är jag än, men vafan. Hellre det än illamående.

Ajuste, har ju nytt inköp till lägenheten/studion:


Studio Monitorer sin Robban kom hem med igår, finfint!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Vad har du för dig? :)

2011-05-31 @ 16:01:38
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Robban

låter fortfarande fel näru säger att soffan står redo ;)

2011-05-31 @ 16:41:07
Postat av: Anonym

Molly:

Hej Molly!



Sorry för att jag vare seg & svarat, men har inte vare så superaktiv på bloggen.

Just nu har jag inte så mycket för mig, går igenom lite olika kommentarer på bloggen

& besvarar dom. Ska strax göra mig lite mat.

Vad har du för dej då?



Robban:

Hahahaha, "nej då"... ♥

2011-06-03 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback