`´ Ny Vecka = Massa Jobb `´

Nu vandrar jag strax iväg till jobbet, har en ganska dryg vecka framför mej med många
sena dagar. Men hey, får ju sova en timme längre på morgon,
Vet inte om jag ska tycka det är positivt eller inte? Dagarna känns så sega då.

Skit väder just nu också, det regnar & skulle göra det hela förmiddagen.
Så kommer vara dränkt innan jag är framme.
Haha, låter inte som jag vaknat på nån bra sida idag.
Men det är faktiskt inte så, känner mig pigg & frammåt! :D

MÅ: 8-16.3o (Stängning)
TI: 9-17.3o (Stängning)
ON: 7-15.3o (Öppning)
TO: 8-16.3o
FR: 9-17.30 (Stängning)

Men ska kolla om jag kan byta Fredagen med någon så ja kan jobba 8-16.3o
då jag ska till Torpshammar & slipper stressa ner till stan. :)
Min tid idag har ju en annan bytt med mig idag, så hoppas inte det är några problem! 

xoxo

Kommentarer
Postat av: siggan

Att åka som au pair är det bästa jag gjort i mitt liv så om du är sugen tycker jag verkligen att du ska åka :D Världens upplevelse :) kram

2011-05-26 @ 04:21:45
URL: http://sigridullberg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback