`´ Sverige - Finland `´

Sitter & småsneglar på hockeyn just nu, så HEJJA SVERIGE!
Ni måste vinna! Speciellt nu då vi satsat pengar på det! ;)

Helgen har vare toppen. I Fredags var finbesök här.
Petra & Bajjan kom förbi som bor nere i Västerås, dom hade vare uppe i Umeå &
köpt bil så dom mellanlandade här.
Vi beställde go' mat & kollade på film, snacka skit & bara umgicks.
Klev upp vid 07.oo på Lördag då vi inte kunde sova.
Surra en stund till & sen rullade dom hemmåt.

Sem kom Smike (Micke) förbi. Haha, mitt nya nickname på honom sen
han ringde en gång & fråga efter Robban & skulle säga "It's Mike" , men ja Smike
blev mitt ord. Hahaha...
Vi var nere hos grannen ett tag igår & var med på lilla paryt där nere,
umgicks & hade det trevligt.
Inbjudan till Bröllop fick vi också, så kuul!
Aldrig vare på det, så nu blir det köpa fin klänning när jag får lön. :)
Sen så tar vi & snor barnen doms , så dom får egentid.
Men det är ett bra tag kvar.
Gick sedan hem & sov vid 02.oo..

Idag har vi vare nere på stan en sväng, käkat på Biteline.
Så sjukt tråkigt väder, så har verkligen vare en innersittar dag.
Har suttit & kört lite mmorpg spel tillsammans & nu som sagt kollar vi på
ishockeyn & ja bloggar lite.
Jävulskt vad jag älskar Sveriges nya lag, vi har en toppen målvakt som han räddar oss.
Awesome!
Men måste ge Finland beröm för det sjuka målet nedan som dom gjorde i matchen mot
Russia:




Så jävla snyggt!

Joo, en sak till.. Du dom läser detta & kanske bor i närheten? 
Jag söker dagmatte här! :)
Eftersom jag fått heltidsanställning & inte vill att hon ska vara ensam hela dagarna.
Har inte heller tiden tilla att rasta henne, så det är ganska akut.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Cissi! :) Hjälper du vem som helst att göra ny bloggdesign? Vill du isåfall ha nåt för att du gör den eller gör du gratis, typ att man länkar dig i bloggen eller nåt? :)

2011-05-16 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback