`´ Frukost `´





Sitter nu här & äter frukost, i väntan på att hundarna ska äta upp så jag sedan ska ut & rasta dom.
Det är drygt en timme kvar innan jag ska jobba idag! :)
Idag blir det på Torpet mellan 9.30-15, så det kommer ju vara toppen.

För övrigt är det helt okej med mig, sjukt trött då ja inte sovit så bra dom senaste nätterna.
Men det släpper väll snart förhoppningsvis. :)
Vädret verkar okej idag också, får hoppas på det.
För igår morse var et svinkallt & blåste en hel del, snart är väll snön här. *suck.
Kan skippa den i år, vill inte, vill inte, vill inte. Bara under juldagen är den välkommen.

Söker nu också nån som vill ha ett extra sällskap över Julen, Laika!
För jag ska resa bort & kan inte ha med henne då dom är allergisk.
För er som är intresserad har jag skrivit mer om det på Facebook! :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Micaela

SV: Sorry för sent svar!

Åh tack så mycket! Tyvärr har jag inga uppladdade klipp än, är lite blyg av mig haha :) Men har filmat några förut som jag kanske lägger upp snart :D

Kram!

2011-11-20 @ 22:07:44
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback