`´ Work Work `´

Sen i Måndags har jag jobbat - hem & sove - jobbat - hem & sove.
Så det är inte mycket som händer i mitt liv just nu.

Har vare både på Torpet & Kronan denna vecka & kommer fortsätta med det veckan ut,
sen vet jag inte än hur det ser ut nästa vecka.
Men hoppas på en massa jobb :)

Är så glad att vi har så fint väder ännu, jag hoppas verkligen det håller sig.
Tycker det kan va fritt från kyla & fritt från snön ända tills julafton. Då behöver lite snö för att få julkänsla ofc.
Eftersom det är så fint väder har ju mycket tid spenderats ute på jobbet, igår var vi på utflykt till en annan förskola.
Så motion, motion, motion då ja skjutsade 2 barn upp för en lååång brant backe.
Idag var vi ner till Bibloteket & lånade en hel del böcker.
Men roligt att hitta på nått, tiden går så mycket snabbare då.
Så idag har vare en hyffsad dag, tiden har gått jättesnabbt tills halv 3 , då tiden nästan stannade på klockan.
Men jobbat full dag idag, *Tummarna Upp*

Nu ska ja ställa mig & förbereda lite mat, blir biff idag.
Och sen gå ut med hundarna & tvätta lite =)
Sen blir det nog sängen tidigt ikväll.

Har vare så slut sen i Måndags, och fattar inte riktigt varför.
De brukar ja bli på Torsdagar om ja jobbat hela veckan, men fan måndagen var redan som en Fredag = Trälig vecka!
Det är jätte jobbigt, i morse försov jag mig också så fick stressa som fan, men kom iallafall i tid.
Men istället såg man ut som hej kom & hjälp mig, tur man jobbar med barn som inte bryr sig så mycket.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Sv: Jaa, det är verkligen ballt! :D

2011-11-10 @ 20:30:37
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback