`´ Coca Cola Missbruk `´

Idag fick jag en härlig sovmorgon, sen som vanligt hoppa ja i duschen - gick ut med pälsen.
När ja kom in började jag & Robban städa i lägenheten, diska & sånt tråkigt göra som måstes.
Sen fixat lite andra grejjer för Sonubai & Erik, som vi ska fortsätta med alldeles strax.

Efter att städat fick man ju ihop 1-2 veckors pant som vanligt:


Vill inte ens veta hur mycket pengar vi spenderar på Cola, haha. Det är helt sjukt.
Högst 2 veckor sen vi pantade.

Men jaja.
Igår var jag till Topshammar en sväng & hälsade på min storasyster Ylva & fick se hennes nya bäs som de kommer bilder på sen. En Golden Retriver valp.
Sen vid 15.00 tiden åkte vi till min favoritfrisör Manuela & vi färgade håret + klippte oss.
Jag var klar kring 19 & då åkte vi till Sundsvall igen, (Jag, Robban & Björn).
Sen blev det tacos & lungt för den kvällen.

Nu blir det göra mat & sen ska vi fixa lite med en massa annat som måste vara klart
nu till veckan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback