`´ Work 8.30-15.15 `´

Idag har jag vare på jobbet & efter det mötte jag upp Hanna & hon följde med mig
ut med hundarna en sväng, sen hem till mig & kikade hur ja bodde & min stökiga lägenhet,
eftersom man har 2 grabbar i den ;)
Man har ju nått & skylla på.

Sen vart hon kär i lill Laika, så hon snodde med sig henne ett tag & ja passade på & röjja
lite i lägenheten. Medans lugnet fanns...
Så har röjjs upp, sorterat en massa rentvätt.
Nu är det bara dammsuga + torka golven som är kvar,
vilket jag gör imorgon.

Var till Birsta en snabb sväng också & köpte hårfärg till björn & hämtade Robban
efter jobbet.
Så ikväll ska ja klippa Björn & färga håret på honom.

Hämtade Laika för en liten stund sedan, och har precis käkat lite från
Playa.
Nu ska ja in i duschen innan jag gör nått annat.

Hitta ny smak från marabou:


Den var goo' , men påminner mycket om frukt & mandel! :)
*Tummen Upp*

Imorgon & resten av veckan är det jobb som gäller.

Ska lägga upp dagens lista också, eftersom jag vare duktig &
skrivit den varje dag nu & ska inte avbryta den.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Marynator

ahh jag har inte ens sett att den kommit... måste. köpa.

2011-10-04 @ 16:54:18
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback