`´ Dag Åtta `´

Dag ÅTTA – En dålig vana jag önskar att jag inte hade:


Jag har 2 dåliga vanor, som ja vill bli av med.

1. såatt'
SÅ ATT! fastja sätter ihop det , med en fjortisbetoning över det.
"Såatt'"
Ett ord som ja tydligen säger väldigt ofta, mitt i, efter en mening
(som det inte ens passar in i).
Utan att ja tänker på det, men killen stör sig väldigt ofta på det tydligen.
Så de är en vana jag tydligen har som jag vill få bort.

2. Suck, suck, suck.
Suckarn, det är jag det. Och jag vet om det själv.
Jag går runt & suckar nästan hela tiden & ja fattar inte ens själv varför.
Kan sitta & titta på ett bra tvpogram & mitt upp i det sucka jag? VARFÖR?
Ja tycker ju inte att det är dåligt/jobbigt?
Nej, ja måste sluta sucka. De låter ju som ja är världens deppigaste person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback