`´ Dag Nio `´

Dag NIO – Bild på mig & min bästa vän:

Jättesvår fråga, jag har så många som ligger mig långt in i hjärtat.
Som jag bryr mig så mycket om, men dom personer som har den största platsen:


Petra Lundh
Som min syster, min allra finaste vän redan innan vi kunde ens gå & prata.
Vi klickade redan ens vi kunde säga ett enda ord till varandra & har så sjukt
kul med denna tjej & kan dela allt med henne.
Har tyvär ingen nyare bild på oss tillsammans som ja kan komma på,
då vi tyvärr inte längre träffas så ofta då hon bor i Hallstahammar (Västerås).
Men gillar denna bild, fan va vi är snögga där!



Anna Jonsson
En tjej som ja har jätte kul med & kan dela allt med, & ja vet vad jag än säger
& öppnar upp mig om så stannar det hos henne.
Så sjukt fin vän, men vi träffas alldeles för sällan, är så sämst på höra av mig.
Men fan så denna tjej betyder för mig, en riktigt fin vän!



Robin Hansen & Björn Edenström
Bilden säger allt ;)

Robban är ju en självklart het, min pojkvän, min själsfrände, mitt allt.
Killen som betyder mest, som jag kan dela allt med, mina tankar mitt liv,
mitt allt. Personen som jag älskar & känner mig älskad av.
Hahn ligger mig närmast hjärtat & ja trivs & mår bra av att ens vara i hans närhet,
och har alltid roligt med honom.

Björn är en rolig kille, som ja känt sen 7:an & har alltid funnits där för mig.
En bra lyssnare & alltid roligt att hitta på saker med, som ni kankske märkt.
Haha, både jag & Robban spenderar mycket tid med honom & det är en vän
jag aldrig vill förlora. Vilken toppen grabb helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback