`´ Ingen Bloggork `´

... Vilket ni kanske förstår, eller förhoppningsvis förstår... 
Det är så mycket just nu.

Men lovar att ta igen mig med bilder + daglistorna på dom dagar jag missat imorgon kväll eller senast Söndag.
Beror på hur trött jag är imorgon, för ska upp tidigt på Bröllop & ställa upp som fotograf i kyrkan & sen
i minglet på middagen/efterfesten.
Sedan vara barnvakt över natten.
Så en fullbokad nervös Lördag står framför mig, mer rolig.

Nu snart blir det slappna av lite, spela Diablo med grabbarna & kolla på
Vampire Diaries + Blue Mountain State.
Testade klänningen idag också igen, för att se vilka skor ja kunde ha + frisyr.
Hoppas bara man får till det imorgon.
Ska bli så kul att se Erik & Sonubai gifta sig, dom är ett sånt fint par & de kommer
bli fantastiska bilder eftersom dom är så fina ihop, bara jag kan hålla kameran rätt imorgon & få till
alla inställningar...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback