`´ Laika = Sjukling `´


Inatt sov jag inte alls bra, Laika har gnällt & hyperventilerat ända sen 01.oo inatt och kl. 02
sprang Robban ut med henne, hon var jätte dålig i magen.
Kl. 03 fick jag kliva upp, torka spya & gå ut med henne då hon gnällde, så vi var ute en halvtimme.
Klädde sen av mig & gick & la mig igen.
Efter att somnat till gnällde hon igen & andades jättemycket strax efter 04.oo, så ut med henne igen
en sväng & sen la ja mig & kunde aldrig riktigt somna om riktigt.
Kl. 05.oo fick Robban gå ut med henne & sen vart de lugnare mot förmiddagen & tur var väll det eftersom jag skulle jobba en kort stund på förmiddagen. 
Ringde vet. om rådgivning & jag skulle avvakta ifall hon bara ätit nått konstigt, eller så har hon blivit rädd för nått inatt. För då har hon blivit liknande innan, men inte såhär hårt.
Jobbade 07.45-10 & gick sen hem & ut med Laika som var lite bättre, hon var iallafall avslappnad när jag kom hem.
Sen var jag iväg & jobba igen 11-11.40 & hem & ut med hunden igen.
Sen började hon igen för ett tag sen & hyperventliera, så var ut nyss & de bara rann ur henne.
Så ska koka lite ris nu & blanda med maten hennes, så ser vi om det hjälper.
Det är ju inte varje timme hon håller på nu iallafall då det varit uppehåll i nå timmar.
Bir hon bättre måste jag duscha henne sen också, hon är inte alls mysig i pälsen, uscha.

Har suttit & fixat lite bilder sen fotouppdraget igår också, så det är klart. 
Men dom får ni se efter helgen.
Håller på fixa lite andra bilder nu också på Laika som kommer upp ev. ikväll eller senast imorgon.
Tror nog mer på imorgon, för nu strax kommer grabbarna hem (Björn & Robban) & då ska ja laga mat & diska.
Sen ska vi väll fortsätta nörda på Diablo 2 som vi gjort i 2 kvällar nu. :)


Sneakpeak:

Här är en liten smygtitt på bilderna som jag håller på redigera på Laika, så ni vet vad ni har & vänta er.
Men denna kommer inte vara med då den är dålogt tagen, innan jag ens hade hunnit fixat inställningar & ställt in fokus, alltså en av testbilderna & kommer inte komma upp bland bilderna.

Men en Laika i sin Halloween kostym jag beställde förra året har ni att vänta er.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Becca

Åh lillvovven då :( <3

2011-10-11 @ 20:00:33
URL: http://sundrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback