`´ Mobilbloggning `´


Min dag i dåliga kamerabilder & några få ord:

Har idag jobbat, 11.45-15 på Torpet & de gick superbra.
Sen hem, gjorde sig i ordning, ut med hunden & vid 4 kom Björn Hem & strax därefter älskling.
Vi åkte till Dollar Store som öppnade idag, småfyna lite skit + godis.
Inget vettigt allt, var så mycket folk så hann inte ens se allt som fanns i affären.
Åt på Frasses sen skulle vi åka till Willys & storhandla, men det orkades inte.

Så hem, redigerade bilder & spelade lite Diablo med grabbarna. Haha, det är en liten smygnörd i mig, ja vet!

Imorgon blir det fortsätta med redigeringen av bilderna, men innan det ska vi åka till Willys & innan dom sakerna
så ska jag jobba!






.. Men nu ligger jag & myser i sängen med bästaste pojkvän & ska sova.

xoxo


Kommentarer
Postat av: MIKA

fin blogg (:

2011-11-02 @ 15:46:53
URL: http://mikasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback