`´ Stor Skillnad `´


Satt & gick igenom första bilderna jag tog med kameran då jag lovat en tjej ett par bilder på hennes hundar skickade, men som vanligt har jag vare seg & det aldrig blivit av.
Så Brände ut dom på skicka idag som jag ska ta med mig ikväll när jag träffar henne!

Såg verkligen stor skillnad på hur mycket bättre jag är med kameran, dom bilderna är jätte dålig,
jämfört med dagens bilder.
Dålig fokus & kvalité, körde auto då.
Och idag kör jag manuell, här kommer några bilder med lite olika effekter som jag la på,
men orginalbilderna kommer snart som är i färg.
Ska lägga upp dom också, några ligger redan uppe säkert om man bläddrar bakåt i denna blogg,
men det är många av dom som inte gör det heller.
Så ni får stå ut om ni stet dom innan, men har en ny snabbredigering nu på alla där jag förstärkt färger
& ljus m.m.

Så nu ett inlägg där jag lagt effekter på bilderna & senare idag kommer ett med bilderna i färg:
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback