`´ Vila i Frid Antero Pulkkinen `´

Huuuva, vilka tråkiga besked :'(
Vila i Frid Antero Pulkkinen!
Många fina minnen finns med dig som aldrig kommer glömmas! <3

Huuuva, vilka tråkiga besked jag fick nyligen :'(
Vila i Frid Antero Pulkkinen!
Många fina minnen finns med dig som aldrig kommer glömmas! <3

Denna person fanns mycket med i mitt liv när jag var liten, vi var ut på alla
möjliga äventyr som jag uppskattar än idag. Jag hade så roligt med honom & Seja.

Bl.a var vi & åkte runt på olika trav i flera veckor, jag hade så roligt.
Vi fiskade, träffade nya vänner på vägen & ja fick vara med i vissa stall
& grejja med hästarna & när dom badade. Vi hade jätte mysigt.

Eller när dom tog med mig på min absoluta första kryssning, vi var till Finland
där vi träffade en släkting till dom. Fick även lära mig lite Finska som jag tyckte
var jätte roligt.

Och alla saker jag fått när dom hälsa på eller jag var förbi.
En nära vän till mig, det var Antero & kommer alltid att vara.
Det var så himla hemskt & få höra detta idag.

Saknaden kommer alltid vara stor, du var en sån fin människa! 

Kommentarer
Postat av: Marynator

usch, kram påre :(

2011-10-17 @ 20:04:57
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback