`´ Work 12.3o-16 `´

Hej sötnosar!

Sitter nu här med photoshop öppet & pillar på 36 bilder på Laika,
Se om ja hinner lägga ut några innan jag börjar jobbet.
Ska strax gå ut med Laika så hon är rastad & klar för ett tag frammåt.

Imorgon är det älskling födelsedag också, känner mej så värdelös som är pank
eftersom jag inte fick nån lön sist, hade inte jobbat på 4 vecor. Så tuff månad.
Det är hemskt, kan inte ens fira min egna pojkvän med en tårta :'(
Känner mig som världens sämsta flickvän.
Men inte mycket jag kan göra, än att skjuta upp firandet till den 27:e.

På Lördag är det bröllop också, mitt absoluta första bröllop som ja ska gå på.
El. har serverat på ett bröllop innan men det var ju efter själv bröllopet i en lokal jag
kände till sen jag var liten, så de var lite bekvämare.
Nu ska ja får vara med ända sen början i kyrkan & ja ska stå framme på altaret & vara fotograf,
börjar bli skapligt nervös. Man vill ju få dom bästa bilderna!
Så igår började jag plugga på om min kamera & ska fortsätta med det idag & kolla
upp tips på google till bröllopsfotografering. 
Men det ska bli sjukt spännande & kul!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback