`´ - 27 Kilo `´


- 27 kilo.

Det är vad jag satt som mål, ska nu börja tokträna.
För har verkligen insett hur stor jag är nu/känner mig. (Jämfört med innan.)
Kan nästan inte längre lägga ut en bild på mig själv, inte är det
många som läggs upp som ni kanske märkt?
Annars har jag alltid varit lite halvkär i mej själv på bilder & tycker oftast
ja ser riktigt bra ut på bilder & kunnat laddat upp flera stycken varje dag.

Ska köpa simkort & gymkort, börjar med sim kortet då det är en av dom
effektivaste träningarna. De förbränner verkligen fett. Men måste klicka hem 
en ny bikini först.
Är sugen på köpa gymkortet på ego, men det kostar ju omkring 4000kr,
så känns lite mycket? Att bara lägga ut sådär. Men ska överväga de stort.
Isåfall köper ja det i slutet på nästa månad.

Så sommaren 2012, fan vad ja ser fram emot den.
Kommer vara sjukt snygg, och viktigast av allt nöjd över mig själv igen ;)

Nån som vill träna med mig på EGO?

Kommentarer
Postat av: Marynator

åh härligt att börja träna! :)

2011-09-21 @ 22:15:20
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: kurdilele <3

söt blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig nu:) Tack för motivationen ! jag måste också börja träna !:)<3

2011-09-22 @ 19:24:43
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback