`´ Bowling - Wii - Vänner `´

I Torsdags kom min lillasyster till mig & vaer kvar tills i morse.
Björn kom även förbi i Fredags & åkte hem igår kväll, så det har
vare fullt hus hela helgen med massa äventyr & roligheter ;)

För de första hade Melissa med sig Miki, så Laika har fått haft
pyjamasparty med sin bästis.. Dom har både myst & busat.

Helgen bestog mestadels av Wii spelande, eftersom vi invigde det.
Så på menyn har det vare Mario Kart, TP, Super Smach Bros' (eller vad de heter?)
m.m.
Björn hade även med sig Buzz till PS3an, så blev även lite sånt.

På Söndag kväll for vi alla till Enjoy i Birsta & körde lite Bowling,
Ja vann över Melissa iallafall, och vi körde på en bana.
Sen vettifan vem som van av grabbarna? Haha, minne som en guldfisk.





... Igår på förmiddagen så jobbade Robban & jag, Melissa & Björn tog en sväng till Birsta där
han kollade på en tv & ja passade på att springa & handla lite på Ica Maxi.
Sen åt vi hem, åt frukost. Nörda lite till & sen åkte jag & Björn till Birsta på Elgiganten
där han köpte en 47" LED TV, så de var ju inget dåligt köp ;)

Sen hem & jag ställde mig & gjorde mat, Korvstroganoff m. Ris vart de till middag
& efter det drog Björn hem & de vart en lugn kväll då ja skulle upp & jobba.

I morse började jag kl. 9 & var på ett nytt ställe, så de var ju spännande.
Ny personal & nya barn, alltid lika roligt men samtidigt förvirrande i början.
Haha, speciellt här då det var 2 avdelningar som hade öppet mellan varandra,
så hade verkligen svårt & få in några namn i skallen.
Men hoppas på föer gånger där så kommer det nog eftersom..

Imorgon ser det ut som jag är ledig... Än s länge...
Men ja hoppas på jobb faktikt.. Det är inge roligt att sitta hemma,
sen vill man ju tjäna pengar.
Fått så mycket beröm att jag är så flexibel & är duktig på ta eget iniativ &
ansvar. Tycker jag är ett stort steg, eftersom jag är så blyg blir jag väldigt lätt
bakåtdragen. Men jag har blivit grym på att visa med, så stort tummen upp
på mig själv. Nu ger jag mig en massa beröm.

Klickade hem bakgrundsstativet igår också, så det är här senast Fredag.
De skulle ta 1-3 dagar, längtar verkligen.
Vart ja ska ha plats för det är en annan fråga, men det löser sig.



Men nu ska ja sätta mig ner & skrota lillasysters design, för att börja om helt på en ny &
få den gjord!
För jag vill sen ha en ny design, men kommer inte göra nån förens jag är färdig
med dom andra som jag lovat.

Bilderna ovan är från mobilen, därför är dom dåliga.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Karoline TM

Designen är gjord av Kinga som bloggar här: http://www.thetwilightsaga.se/design/

2011-09-06 @ 19:39:09
URL: http://twilightmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback