`´ Chill Weekend `´

Har inte bloggat på ett par dagarn nu, eller suttit vid datorn alls då internet inte
velat funka. Det tar 10 minuter & ladda en sida, och när den laddat klart kan den
inte vis sidan.
Har fenamält detta i 3 dagar nu, men dom har inte kommit fram till nån lösning,
trots dom sagt det.
Men idag när vi ringde för andra gången för en stund sedan såg dom att det var
nått fel hos dom. Det har ju vare såhär i en längre tid nu, fett störande.
Men har låtit de vare tills nu för 3 dagar sen då, eftersom det inte löste sig av sig
själv. Men nu har dom lovat att de ska funka imorgon.
Det är ett under ens att ja kan blogga nu, men det tog 10 minuter innan ja
ens kom in hit för att kunna skriva ett inlägg, fett förbannad.
Så hoppas verkligen det går spara & publicera nu när jag är klar.

Försökt laddat upp en bild i flera dagar nu också, på vad jag införskaffat mig.
Men det får komma en bild imorgon istälet.

I helgen har älskling & jag bara haft egentid, myst & tagit det riktigt lungt.
Kollat på film, Idol, käkat Tacos, nördat o.s.v
Ikväll blir det också Idol, väntar nu på att de ska börja.
Ska bara ta ut Laika en sväng innan, tänkte bara blogga lite smabbt.

Åhhhh, hitta en klänning ja vill ha också, men den kostar 1300kr,
men vill vill vill ha den. Då ska ja ha den på Sonubai & Eriks bröllop tänkte ja.
Tror den skulle sitta väldigt snyggt på mig.
Kan lägga upp en bild på den imorgon också.

Försökt börjat om på Mickes bloggdesign nu i 2 dagar också,
men har inte kunnat börja bygga en grund ännu, jävla internet.
Nä, ska ut & gå en sväng nu innan ja påminns mer om skiten.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback