`´ Dag Ett `´

Dag ETT – En bild på mig + Tio fakta om mig:




Tog en av bilderna som redan är uppladdade sen tidigare, då jag inte har nån ny just nu.

1. Jag är beroende av datorn, en dag utan den & jag går under.
Måste få kolla facebook dagligen, öppna ett redigeringspogram & andra småsaker.
Annars får jag panik.

2. Jag är jätteblyg, kan inte ens betala på ex. en mack/affär själv.
Aboslut inte betala med kort själv.

3. Jag är helt värdelös på prata ut & håller alltid allt inom mig.

4. Min största rädsla är nålar eller mörker.

5. Jag hatar allt som har med motion/träning & göra.
Vilket har lett till att jag är sjukt missnöjd med mig själv idag.
(Men det ska det bli ändrig på).

6. Min största dröm är att få arbeta med fotografering/bildredigering/design.

7. Jag är en väldigt glad & sprallig tjej & det krävs mycket innan jag ska bli
förbannad.

8. Jag har väldigt lätt att döma folk alldeles för fort.
Och ser snabbast felen i folk, än det bra.
Och det är ett problem jag håller på arbeta bort.
Och det beror på att jag innerst inne är "rädd" för att träffa folk,
för har blivit så sårad flera gånger innan, speciellt av tjejer som ja lätt
stöter bort, då jag har svårt att umgås med dom.
Så det är ett stort problem hos mig.

9. Jag dricker väldigt sällan alkohol & när jag väl gör det blir jag ens knappt
påverkad.
Dricker hellre läsk, och det är av många orsaker.
Går jag på systemet är det oftast för jag följer med en vän & ja minns inte ens
senast jag var på krogen. Men det är inget jag lider av,
trivs med mitt liv som det är just nu & vill minnas varenda sekund av det ;)

10. Har aldrig vart så kär som jag är nu, aldrig älskat en kille som jag älskar
Robin Hansen.
Är så rädd varje dag att han ska lämna mig, för det är nått jag inte skulle klara av.
Det finns inget som kan komma emellan oss, och jag tror verkligen vi har en framtid
tillsammans. Det är den första person som jag kan tänka mig en framtid med &
planera på hur den ska se ut - blicka frammåt & inte bara leva i nuet som innan.



Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej , kolla in mina naglar där jag målar allt från Svampbob , pacman & supermario till Amerikanska flaggan! Du kan äver kolla in mitt Iphone-skal som jag har designat själv , kanske du oxå vill ha ett?



Kolla in , du kan hitta mina naglar under kategorin : Wilma's Naglar!



http://wilmaskansvik.blogg.se/2011/july/mot-olandet.html#comment

2011-09-27 @ 12:00:19
URL: http://wilmaskansvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback