`´ Dag Sex `´

Dag SEX – Typ av killar jag faller för:


Jag har verkligen hittat den typ av kille som fått mig att falla ordentligt,
som ja aldrig skulle ens ha en tanke på att lämna.
Utom honom vet jag inte vart ja skulle ta vägen,
och det är min fina pojkvän Robin Hansen!

För er som inte känner han & hans personlighet, 
så ska ja skriva ner dom saker han har som fått mig & falla för.

- Kaxig (på ett bra sätt)
Vågar uttrycka sig om vad han tycker & tänker
& står för den  han är & är stolt över det.
En kille med bra självkänsla helt ärligt!

- Humor (Dryg).
Han har den humor, som alltid får mig & skratta & le & får inte
en ända dag som man har tråkigt.
Han får mig helt enkelt & må bra dagligen.

- Ödmjukhet
Han kanske är en "gangster" runt om er andra ;)
Hahaha, men det finns faktiskt innerst inne en ödmjuk kille som bryr sig.
Han ser verkligen till att man mår bra & peppar en & visar kärlek & omtanke.
Så han är en mysig teaddybear, men det är ju en hemlis ni igentligen inte får veta,
för då försvinner hans manlighet ;) så shcyyyy!
Hahaha.

Viktigast av allt stöder han mina beslut & hjälper mig frammåt i livet med det man
själv vill.

Och han är helt klart snygg!

Så har fått allt i ett,
så killar jag faller för ska ha klös i sig (ingen mes).
Men ändå bry sig & vara mysig & visa kärlek, speciellt stöd för ens intressen
& vara intresserad av att engagera sig i mig & mina intressen (inte bara sina egna).
Så ingen egosexuell tjurskalle.

Och att dom ser bra ut är ett STORT + på kanten,
vilket ja fått. Har verkligen min drömkille!
Hur lycklig kan man inte vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback