`´ Dag Tre `´

Dag TRE – Innehållet i min väska.

Beror lite på vilken väska, har 2 jag använder dagligen.
En ful till jobbet & en på vardagen om ja går ut eller så.

Vardags Väskan:

✔ Hårsnoddar
✔ Hårspännen
✔ Knark (Alvedon)
✔ Smink
- Ögonskuggor
- Puder
- Rött läppstift
- Vattenfast Mascara

✔ Hårvax d:fi
✔ Deo
✔ Parfym, Lacoste Pink
✔ Näsdukar
✔ Gammalt Kvitto
✔ Plånbok
✔ En bit papperslapp?

Jobb Väskan:

✔ Kalender/Schema (med jobbtider & sånt viktigt)
✔ Knark (Ipren/Alvedon)
✔ Stegräknare
✔ Suddgummi
✔ Hårnålar
✔ Tamponger
✔ Mina nycklar med den söta badankan
✔ Påse till mina inneskor, som ligger kvar på jobbet för
att ja glömde dom sist.
✔ + att deon, parfymen & lite av sminket på bilden ovan brukar ligga i denna
väska också när jag har med mig den.


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Det var en hel del i väskan ;d

2011-09-28 @ 18:55:08
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback