`´ Sista Dagen Att Njuta Denna Vecka `´

... För imorgon är det jobb som gäller igen, och förhoppsningsvis hela veckan! :)
Imorgon är det på Torpet & börjar 8.3o , hur länge ja jobbar vet ja inte än.

Fick reda på en tråkig sak idag också, gammelmormor till min allra finaste
vän & hennes familj har gått bort.
Som skulle fylla hundra om några dagar, så lägger mina tankar på
hennes familj idag 




För övrigt vaknade jag vid 9.3o i morse, hoppade då i duschen & var sen ut med doggsen &
lillasyster.
Sedan har ja bara tage de lungt, & spelat lite Dj Hero som var över
ett år sen man hade framme.

Nyligen har ja städat & min fina lillasyster hjälpte till, nu ska ja stryka tyget till bakgrundsstativet
& sätta upp det då Melissa ville låna det lite.

Sen blir det diska & göra mat, det blir Pizza idag.. Som aldrig bölev igår,
haha.. För vi for och tjockade oss på Biteline iställetför!

Ska se om ja för lite tid & ork till att istället fica bilder ikväll,
för helgen vart ju inte som ja först planerade ;)

Sen ska ja flörta till mig en massage av killen, vettifan vad jag gjort men
har så satans ont på 2 punkter på sidorna?
Måste ha legat konstigt.

Fick reda på att min systter från Järpen med familj kommer
till Torpshammar nästa helg, så ska kanske försöka spendera lite tid där då! :D
Vorde roligt & träffa dom!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback