`´ Fina Bilder `´


30/3-2o12

Foto: Melissa Sundman
Redigering: Melissa Sundman
Modell: Cecilia Sundman

Min lillasyster tog mycket fina bilder på mig i Fredags, så ja kan inte låta bli & smygvisa mer ;)
Haha, men nu får ni inte se mer förens alla släppts & ja suttit ner & redigerat dom när jag kommit hem.
Sitter i Torpshammar nu, och mina föräldrar har nyligen kommit hem.
Surrar lite med dom innan ja myser ner mig i sängen.
För imorgon ska ja upp i tid, duscha & packa & åka hem till Sundsvall.

Sen vid 1 tiden åker ja iväg för & möta upp N & ta med henne på en tur i stan.
Vi får se va vi hittar på! =)
Funderar på kulturmagasinet, ta en fika där & få runt & titta lite i museumet.

Nu ska ja släppa in Laika , som njuter fullt ut av att kunna springa runt lös ute på landet.
Och sen mysa ner mig & se en film med henne tills vi somnar.

Och appropå annat så tjatar min kära mor hela tiden när hon ser dessa bilder,
att ja ser ut som Lotta Engberg?
Nej nej! De gör ja absolut inte! Inte de minsta!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Mlie

Jätte fin bild måste jag säga :)

2012-04-16 @ 14:19:38
URL: http://mliejohansson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Mlie:

Åhh, tack =)

Det är min lillasyster som fotograferat!

2012-04-16 @ 23:15:54
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback