`´ Min Pojkvän Hatar Mig `´


Nu kommer det ja skratta åt igår..
För ett tag sen, nån månad sedan så smygansökte jag Robban till ett tv program för skojjs skull.
Brukar göra det ibland när ja inte har så mycket att göra, som gladiatorerne, Wipe Out m.m.

Igår fick jag ett samtal av Robban:
R: Vad gör du?
C: Nä, inte mycket, tar det lungt.
R: Vafan håller du på med?
C: Vaa? Vadå (tänker efter, vad har jag gjort fel nu?)
R: Fick ett samtal nyss ja!
C: Jaha?
R: Från Sveriges Televison om att jag sökt in till ett program, FARMEN!
Och ja sa nej & då sa dom, nä men din flickvän har & nu vill vi träffa dej på Torsdag!
C: HAHAHAHAHAHAHAH!


Så mycket mer ord fick ja inte ur mig mer i det samtalet, haha!
Så nu håller vi tummarna STENHÅRT på TORSDAG, okej?

Haha, klart alla vill se Robban i farmen:
StadsRobban får prova på titeln "FarmenRobban" och mjölka kossor & odla tomater.
Nej, detta är ett erbjudande han INTE får tacka nej till om han får det!

Det är ju fan en chans till en halv miljon, och får man inte det så är det ju en kul grejj!
Det är ju inte varje dag man får chansen till det!


Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: ja tur i oturen eller något, måste ändå skicka in det på reparation :/

Tack!

2012-04-25 @ 17:59:03
URL: http://overtaking.blogg.se/
Postat av: Nikita

HAHAHA!

2012-04-27 @ 12:14:17
URL: http://awesomenikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback