`´ Rörigt I Min Skalle `´


Har känt mej deprimerad/nere ett tag, och veckan som var kom ja hem över en natt till Sundsvall.
Sen åkte ja hem till mamma igen, då ja inte orkade vara kvar i Sundsvall.
Ja ville hem igen till min älskade föräldrar, så packade om på nytt,
tog med mig Laika och for dit.

Därför har ja inte heller bloggat på ett par dagar, eller haft tiden att fixa + lägga upp bilder.

I Fredags kom även syster Louise med sin man Lennart & dotter Jennifer till mamma & pappa också.
Och spenderade helgen där.
Så de var ju supermysigt.
Åt go' mat & bara umgicks, snackade massa skit.
De va jättekul, och speciellt & få träffa Jennifer som ja saknat så mycket.
Inte träffat henne på länge då hon vare kvar i Jäpren dom senaste gångerna.
Och hon låna mosters (min) kamera också, få hon fått intresse för foto.
Och tog en massa fina bilder, ser ut som vi kommer få en till fotointresserad i familjen ;)
Riktigt roligt!

På Fredag kväll kom Robban upp också. Under Torsdag kväll var Christian i stan ,
så dom träffade honom. Och skjutsade hem honom till Falun på Lördagen innan dom kom upp till Torpshammar.

I Söndags får jag, Jennufer & Melissa till ylva också & hälsade på fin hästarna också.
Ska flörta med Elina (tjejen som äger ena hästen) tänkte ja,
så hon får lära mig & rida, så ja kan rida en massa i sommar.
Nu när det står 2 snyggingar där!

Efter att vart till Ylva åkte ja till mamma igen, packade & drog hem då Björn kom & hämta upp mig & Robban.
Så nu har ja vare hemma sen Söndags kväll.
Gruvat mig för veckan, då det är begravning på Torsdag som gäller.
De kommer vekligen vara jätte jobbigt.
Ja har ingen aning om vad jag ska ha för kläder heller.
Så måste börja tvätta lite ikväll/imorgon.

Christan kom förbi idag igen, sitter nu här & chillar & hälsar på.
Vi har haft en liten pratstund & grejjer, och han ska flytta upp till Sundsvall igen.
Fortsätta plugga här m.m. , så då tänkte ja passa på också & plugga efter sommaren faktiskt. :)
Kan vara roligt & ha nån att plugga tillsammans med.
Men ja, ännu är de inte klart. Ja är bara supergla' och få träffa den härliga grabben igen!
Fan var saknad karln har vare i Sundsvall. ♥

Nu ska ja faktiskt sätta mig ner & gå igenom bilder på mig, som ja bara sljutit fram på hela tiden.
Har en tjej som väntar på att få dom så hon kan skapa min bloggdesign!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback