`´ Hittelön Erbjuds `´


Hemma idag igen, och sitter & slöar stjärten av mig. Men har faktiskt gjort en to do list idag så ja verkligen får
saker & ting gjort.

Ska ner på posten idag också, och skicka iväg min kamera. Det verkar som om den redan är såld,
då ja fick mejl redan dagen efter! :)
Så det är ju riktigt härligt. Men får ta de senare idag, tänkte höra om älskling ska med dit ner eftersom
jag är så virrig & ska få iväg paketet till London.

Sen har jag gjort nya lappar för Belle också, jourhemskatten ja hade här hemma som dom flesta vet.
Hon sprang ju bort där i samma veva som allt var i sommar.
Så därför har ja inte orkat vare så uppmärksam om det. Samtidigt som ja kände mig så dålig över det, hur dum man kan vara & mista en katt när man är jourhem dessutom. Så nu har ja gått & ältat på det länge & insett att ja mår dåligt över det hjälper inte & hitta henne, så nu gör ja ännu ett försök med nya lappar.
Var inte heller hemma den helgen, utan ja la det ansvaret på min älskade pojkvän som ställde upp där
då det vart alldeles för mycket för mig & eftersom han var hemma med henne när hon sprang bort var det lättare
för honom & göra någonting.
Så han & Björn var ute i timmar & letade efter henne i flera dagar & satte upp lappar med bild på henne.

Nu har ja gjort nya lappar som ja ska sätta upp idag, och se om det kan hjälpa denna gång:



Även delat denna bild på facebook nu, i hopp om att det kan hjälpa också. Och fast ja nyss lagt ut det är det många fina personer som hjälpt till & dela denna bild. Sjukt tacksam för det ska ni veta!

Nu är det på tiden & springa ner till tvättstugan också. Men ni som hjälper mig - TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback