`´ I'm losing my mind, This happens every time - When I'm not fine `´


Idag är en seg dag, tycker inte om & sitta hemma i min ensamhet, i tystnaden & inte ha något att göra.
Man tänker bara hela tiden onödigt mycket, och ibland vill man bara stänga ner sig själv.

Sommaren 2012 - En kapitel ut mitt liv jag gärna river bort.
Och på toppen av det så kan vi inte ha nått väder & glädja sig åt? Bara regn, regn, regn.
Inte alls deprimerande? Huh?
Och ingen ekonomi för stunden , så man bara tar sitt pick & pack & drar till ett soligare ställe & bara
komma iväg en stund.

Men ja får skylla mig själv lite också, har ev. ett jobb nu. Ska bara ta mig tiden & skriva om mitt cv & ringa till
stället jag fått numret till.
Ska sätta mig ner & skriva i ordning det idag , så ja kan ringa absolut senast imorgon.
Skulle vara skönt & få komma ut på arbete igen, då man blir less på att bara sitta hemma & slöa.
Sedan komma igång med min träning igen också, då ja inte mådde mitt mål i sommar & bara la av.
Så en ny start, med nytt mål inför nästa sommar. Vill ändra min livsstil helt. Bli en ny människa.

Nu ska ja ställa mig i köket & göra en sen lunch, sen gå ut med Bonsai & se om ja kan hasa mej ner till
tvättstugan & göra lite nytta.
Har sängkläder, handdukar & sånt tråkigt stuffs som måste göras.
Ska även i veckan ta en rejäl sommarrennsning i våran "Wardrobe Of Doom" som vi kallar det,
och tro mig & ta ordet "Of Doom" ordagrant.
Det har blivit den där skrubben, där allt har samlats som man inte vetat vart man ska lägga.
Och den är rätt stor, men ja har inte vågat mig på & ens öppna dörren & kika in.
Så mitt mål i veckan är att våga mig på den, ta steget & öppna dörren & se om jag överlever eller om allt
där inne hoppar på mig.
Sen ska ja rensa allt annat som hyllor, kläder m.m. En riktigt storrensning helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback