`´ Mini Shopping `´


Var ner på stan en sväng igår & mötte upp älskling & lunchade med honom först på Kebab City.
Där dök Christian förbi & gjorde oss sällskap & när Robbans lunch var slut gick jag & Christian
till New Yorker där Matielle & Ester mötte upp oss.



Ja passade på & gjode en riktig minishopping för hela 150kr, dyrt va? ;)
Haha, me men vart en fin tröjja & ett par fräcka leggins som ja älskar!

Surrade skit med dom en stund & vandrade sedan runt på stan & hemöver.
Spenderade min kväll med älskling & Björn & kikade på en superbra film - Undisputed!
Ska även sätta mig & se andra & trejde filmen ikväll om ja hinner, eller när jag kommer hem igen.
Inatt/mot morgonen så tar jag & älskling tåget till Stockholm som går kl. 05.oo , så då ses
vi inte på en vecka ;)


Kommentarer
Postat av: Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥

SV: Ja visst är han söt, och tack så mycket! :D

2012-08-07 @ 20:40:05
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback