`´ People Changes, Memories Don't `´


Vakna upp, och kände stressen krypa i min kropp idag.. Känner mig lättretlig & irriterad.
Och har ingen aning om igentligen riktigt varför.
Skulle till stan idag , hämta jobbarkläder m.m. då ja vart erbjuden jobb idag & imorgon p.g.a
att jag har en sån underbar vän som fixar ♥
Tyvärr vart tiden tajt idag då ja behöver mina kläder, men imorgon om det finns så hoppas ja på
att få jobba.
Slapp åka till stan iallafall som planerat idag, då Björn är en ängel & komma med kläderna efter sitt jobb.
Nu äter ja lite frukost och bloggar lite samtidigt.
Sedan ska ja sortera tvätt - tvätta - hänga ut dom & hålla på tvätta hela dagen.
Samt laga lite kläder, och städa övervåningen.
För till veckan åker jag & älskling till Stockholm & blir där 1-2 veckor.
Så på Söndag vill jag bara kunna ägna min dag åt & packa & sedan känna mig klar.


Bjuder på en bild , på min saknade vän också ♥








Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :D

2012-08-03 @ 13:21:23
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Postat av: Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥

Söt bild! ^^

Svar: Åhh, tack :') ♥

2012-08-06 @ 15:34:48
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback