`´ Systemkamera Säljes `´


Nu säljer jag min systemkamera, p.g.a uppgradering. En kamera som jag vare mycket nöjd över & som är välskött & näst intill ny.
Enn lätt & smidig kamera som är greppvänlig & den är spegellös vilket gör att den kan ta upp till 30bilder/sekunden & tar bilder av hög kvalité..
Den har även HD-filmning i 720p.



Annonsen finns på BLOCKET , så vid intresse kan nu läsa mer om kameran där, samt vad som ingår & kontakta mig via annonsen.

Exempel på bilder jag fotat med den kan jag visa här:

 
Ovan var några smakprover över bilder av olika motiv i olika miljöer & ljus som jag gillar, som jag tagit med min kamera som nu ska säljas.


Kommentarer
Postat av: william

så fina bilder.>D

Svar: Åh, tack så grymt mycket. Det värmer att höra :')Kameran som tog dessa bilder säljer jag nu!

2012-09-05 @ 16:25:51
URL: http://funnyones.blogg.se
Postat av: Emma

Riktigt fina bilder! :D

Svar: Tack så hemskt mycket, ja.. Det är en kamera som gjort mig extremt nöjd ..Då den tar fina bilder, men nu säljs den billigt :)

2012-09-12 @ 13:24:06
URL: http://nattstad.se/emmaabrahamsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback