`´ Kärlek och Respekt `´


Sitter nu vid skolans dator, med In Flames i öronen som förgyller min dag!


Har suttit & gjort lite ordning som jag vill ha på datorn, samt skickat in dom uppgifter som jag är klar med.
Nu på förmiddagen ska ja försöka slutföra någon av dom uppgifter som är påbörjade, har en uppgift i engelskan & en i naturkunskapen.
På engelskan ska ja skriva en berättelse & på naturkunskapen ska ja läsa om ekologo & svara på massa frågor.
Vilket ja tycker är jätte drygt, då de var så satans tråkigt & läsa om. Men har ja snart kommit halvvägs iallafall.
Sen på eftermiddagen är det matte som gäller innan jag kan gå hem.

Imorgon kommer Sundsvalls ålsta elever hit, så kommer vara mycket folk här.
Vi ska äta julbord gemensamt, men ser fram emot morgondagen för då är det FOTO! :D
Har ju missat dom senate fotolektionerna, för det har ju alltid vare nått. Så de ska verkligen bli roligt imorgon.
Synd det är sista bara för i år , för på Tisdag nästa vecka är det sista dagen. Sedan lov.

Kommer senare idag bjuda på lite fler bilder också, fast på Laika gumman.
Bland dom sista jag har på henne, så dom betyder mycket för mig dessa bilder & eftersom många av dom verkligen är fin på henne så kommer ett stort inlägg med henne, eller om jag delar upp det på två.
Får se hur ja gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback