`´ Party på Ålsta `´


Tycker denna vecka gått hyffsat fort på skolan, och ja har nu gjort klart för mig vilken dag ja gillar bäst och sämst.
Tisdag är den dag som är jobbigast, för har världens tråkigaste lektioner då = Naturkunskap och Historia.
Den dagen tragglar man sig bara igenom på skolan.
Torsdag är absolut den bästa dagen på hela veckan, då är det foto hela dagen med underbara töser, en toppen lärare & det är sp satans kul. Ser verkligen fram emot varje Torsdag nu framöver!

I Fredags skulle ja ut & äta med Tom, pizza. Men det blev aldrig av. Så det var lungt hela den dagen.

Städade lite under dagen på Lördagen & på eftermiddagen tog ja nån öl, lyssnade på grym musik & peppade mig inför fest.
På kvällen vid 19.oo tiden kom Marielle förbi och hämtade upp mig & vi åkte till Ålsta direkt där vi och ett gäng tjejer satt & surrade i en av stugorna ett tag & bara snacka skit.
Nån timme senare gick vi till nästa stuga där festen vad & ja hade de skitkul tills klockan var omkring 00.3o ,
då kom mamma & pappa och hämtade oss & vi fick skjuts hem.

Idag sov jag halva dagen, sedan klev ja upp & skalade potatis åt mamma medans hon förberedde biffen.
Var ut med hundarna i det underbart sköna vädret, som både jag och Bonsai gillade idag då man inte behövde frysa röven av sig. Åt frukost - städat lite på rummet idag - spelat - tittat på tv & bara slappat.
Nu ligger ja i sängen, ska öppna upp Netflix & se på en film i hopp om att ja kan bli trött så ja kan orka med morgondagen.
Har Svenska & Engleska & sedan slutar vi , och på Onsdag är sista dagen för sedan kan man njuta av jullovet.

Två förebilder av mitt sjukt "snygga" slitna hår, första tagen i Torsdags på skolan:




MINUS 80 slingor senare kände ja mig otroligt naken, men glad att mitt hår var relativt lång ändå:



 

Nu ska ja låta håret vila ett tag, ska toppa det nån dag för att få ut de slita & se till att få bort resterna från kreatinvaxet.
Men de gick oväntat lätt att ta ut slingorna denna gång iallafall :) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback