`´ Sista Minnerna Av Laika `´

Här kommer några av dom sista bilderna , som jag älskar på min älskade Laika.
Uppdaterar detta inlägg med datum när dom togs imorgon för er som vill veta det.

Vi är ute på en åker uppe på Klippen i Torpshammar, nän snön hade tinat bort där vi busade, kastade pinne & övade lite komandon.

Laika ligger och njuter i fina vårvädret.


2 korten under så "pratar" hon, hon gjorde alltid ett mysigt , konstigt ljud som inte går & förklara. Varkel skäll eller gnäll. Ska se om ja hittar en film på när hon pratar med mig.







Ska göra en förstoring av en av bilderna & hänga upp hemma, tror den översta.
Vilken av dessa är eran favorit? Vilken är finast?

Vila i frid, Laika ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

definitivt den första, hon är super fin på den bilden!

Svar: Tack, de lutar starkt på den ♥ :')

2012-12-13 @ 21:06:29
URL: http://ochrasy.bloggplatsen.se
Postat av: Moa Rothman

Den översta är jättefin, men den understa när hon är galen med pinnen är ännu finare enligt mig :)

Svar: Jo, det kortet speglar verkligen hennes personlighet & visar hennes charms :')Därför är det också en av mina favoriter, tack ! ♥

2012-12-15 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback