`´ Söt Är Man Ibland `´


Igår tog ja med mig Björn till Birsta & var på äventyr. Var först på ÖoB och mötte upp mamma & pappa där för dom skulle ha en grejj av mig.
Medans jag ändå var där så passade jag på & köpa 2 olika vinäger för matlagning och en julklapp till en viss person.
Ska slå in den & ta med mig den till honom när jag åker hem imorgon.

Iallafall, efter det så gick ja in och köpte 3 rosor till Robban, och ett paket som han fick på sängen igår kväll när han kom hem från jobbet:



Ibland kan man ju bara vara allt för gullig ;) Så ibland kan ja! Haha.
Iallafall, sedan fick han middag ja handlat & gjort i ordning också som blev marinerad stekt filé med potatisgratäng & kall beasås. Till det gjorde ja också tomater med rödlök & mozarellaost täckt med lite balsamvinäger & olivolja & peppar. - Jättegott var det!
Till maten myste vi också till en film & älskade lilla Björn fick också vara med på ett hörn.
Han ingår i vårat förhållande lite sådär nu ;) Det är inte varje brud som har 2 män att dra nytta av ;) Haha!

Idag har de bara vare lungt, sitter nu & lyssnar på min kärlekslista på spotify som ja delar med mig längst ner,
men det är varning för orgasm.
Långt ifrån klar dock, men det är ju en början.
Har spelat nån LoL match nu med Tom i väntan på att Robban ska sluta, sitter nu & funderar på om man kanske ska öppna Guild Wars?
Eller om man ska ut & råna nån butik & börja samla på oss konserver & mat?
Jorden går ju under imorgon, och då är det ju vettigt & ha nån mat när ingen kommer leva tycker både Björn & jag.
Eller nån som ens vet vilket klockslag den går under ? Så ja vet vilken tid man ska vara som fullast?
Så ja hinner blogga en sista gång innan dess också?

Ja , ja tror ju verkligen på det. Äh, skitsamma. Lyssna & njut av min spotifylista istället för & oroa er, ta en sup & ha de kul. Vi ses imorgonkväll ;)

» SPOTIFY ♪♫ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback