`´ Städ Lördag `´


Min hela dag har bestått av att städa, och möblera om på mitt rum. Och det tog alldeles för många timmar kan ja lova. Helt slut är jag nu & ska snart sova. Har ont i både fötter & ben, känns som ja har ont inne i skelettet i mina ben, jätte drygt. Hoppas de går över tills imorgon.

Imorgon ska de städas mer, sen baka & plugga lite.. Så ska upp tidigt och sen i veckan är de skola som gäller Måndag & Tisdag är det skola som gäller & på Tisdag kväll far jag & Bonsai in till stan då han ska vara hos veterinären tidigt på Onsdag morgon. Vi skulle vara där mellan 7.3o-08.oo.
Så håll tummarna då för lillstackarn ♥ Lilla hjärtat.
Han har vare dålig i magen också idag, men hoppas de släpper tills imorgon.. Och dålig & äta på sista tiden, men det tror jag är pga av tänderna. Men det är inte kul när det börjar synas, han har gått ner i vikt.
Uffa , nä. Försöka å nån sömn & inte tänka mer på det nu.

/Orolig matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback