`´ Sundsvall `´


Nu sitter jag i lägenheten, precis kommit innanför dörrarna & väntar nu på att Björn ska ringa.
Har planer för honom & mig idag som han inte vet om ännu, för han sover ju antagligen?
Iallafall, ska strax äta lite lunch & hoppa i duschen i väntan.

Bonsai inspekterar lägenheten & klättrar nu på ryggstödet på soffan för att snegla ut över stan i fönstret:





Idag blir det för övrigt lungt, ska mysa så mycket ja kan med älskade pojkvän då han far till Stockholm i helgen & firar jul där & blir borta över en vecka.
Själv bestämde jag mig för att fira jul i skogen i år , i Torpshammar med min älskade familj. ♥

Nyår har ja dock inga planer för ännu, funderar på att se vad Klubb Decadence är för nått den 29onde,
om det är nått värt att gå på?
Blir intressant & se vad Bonsai tycker om raketer också, men ska nog överväga om vi ska åka ut till Torpshammar eller stanna i stan då. Ja får se vad vi gör.
Hoppas han inte är lika rädd som Laika iallafall, det var bara jobbigt & se henne lida så ptroligt mycket på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback