`´ Rutten Helg `´


Denna helgen har verkligen vare äventyrlig, mindre bra faktiskt.
Eller helt vädelös.
Hade en jobbig kväll/natt igår kväll, där ja rände runt i Sundsvall halva natten & med
sömn på högst 2 timmar.
En värre morgon, och när ja trodde dagen började bli bättre.
Nä då ska ja gå ner ett trappsteg, halkar med ena foten & landar snett på den andra & de knaka som aldrig förr,
och på golvet låg ja & vred mig av smärta.
Ja var verkligen inne på att ja brytit foten först, men ja tror inte det.
Tror bara ja gjort en värre stukning, ligger med foten högt nu & hittat ett läge där den inte gör ont.
Annars är ja svullen på ovansidan av foten & har en bula där.
Får se imorgon hur det är med foten.

Iallafall, idag var ja vaken redan innan 9 i morse & somna sent i morse nån gång, så har sove 2 timmar typ,
högst 3 & kudne inte somna om när ja vakna.
Så var ute med Laika & spenderade förmiddagen ute med henne & försökte få tag på en person hela morgonen.

Sen skulle ja åka till personen & fick reda på hon inte var kvar, men ja skiter i det nu.
Då hon gjort bort sig för sista gången för mig & vill inget ha med henne & göra tills hon skaffar den hjälp hon behöver, hårt sagt men true words! Det drabbar ju mig, och jag låter mig inte drabbas av andras snesteg.
Nu har ja tänkt för mycket på den personen, och tänker inte läggam er tanke på henne förens hon själv inser att hon måste lägga en tanke på sig själv & starta sig ett liv för en gångs skull än & leva kvar i 13års åldern.

Jaja, när ja var på stan för & besöka denna person , men fick reda på hon inte var där.
Sket ja i det, åkte till Birsta med Björn, Micke & Robban där vi var på stadium & ja köopte träningsskor
& 2 par leggins på Gina & var sen & åt!
Efter det åkte vill till Björn , där ja hade min olycka med foten, nog att helgen inte var jobbig som den var.
Så ja hoppas det är bra imorgon nu när ja köpt skor & springa i då ja ska på EGO & träna.
Hämtade dator där & visade Micke lägenheten & åkte sen hem, och fick stöd av Robban & ens ta mig fram!
Hahaha, vet inte om ja ska skratta eller gråta, men jag är lycklig som har en sån underbar pojkvän!
Dom var ju omtänksam när ja ramla åh, ja såg hur dm höll skrattet inne & dom frågade iallafall:
"Får vi skratta?"
NÄÄ, de för ont vafanm & dom höll sej gullhönorna, själv hade ja skrattat rakt ut. haha
Snäll ja! Men ja skrattade ju sen & grät en skvätt nästan, och skratta igen.
Nog om det, åkte hem & nu vilar ja foten i uppåtläge, funderar på skicka ut Laika
med grabbarna då ja inte vill ge mig ut på nytt trappäventyr då ja inte kan stöjda mig på foten utan att gråta.
Sen blir det LoL hela kvällen eftersom mina planer om att städa & tvätta gick i krach då tvättstugan är längst ner,
får hoppas ja kan göra det imorgon då det verkligen behövs tvättas iallafall.
Rätt städat är det ju ändå, för att vara oss!

Så nu sitter ja med en Power King & Pistagenötter & tycker synd om mig!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback